Lær at lave kontrolgrafer Introduktion Excel ark: Øvedata Læs flere artikler Om gulerødder og deres effekt Modsætningerne, der forhindrer succesfuld forandring Formålet der blev væk i aktivitetsmålingernes vanvid Gratis webinarrække Har du været kunde af din egen service? Når løsningerne bliver en del af problemet Pendulsvingninger Hvilket problem tror du, du har? Vi skal lave flere fejl! Formlen for den perfekte kundeoplevelse Kulturforandring er gratis Hvad kan Innovationsrådet lære af hjemmeplejen? Når gulerødder og piske virker modproduktive Seneste skud på Lean-stammen Hvordan rister du din toast? Stordriftsfordele – årtiets største myte Sælg sælg sælg! Måler du det rigtige? Til dig der er træt af salami-metoden og de nemme løsninger Alternativet til New Public Management Der var engang en IT helpdesk Designet til at fejle Når ledere styrer efter aktivitet Kontrol, kontrol, kontrol… Ja, men over hvad?! Vanguardmetoden i Sundsvall Kommunes hjemmepleje God service koster mindre – også i kommunerne! Lederskab i arbejdet Hvorfor gør vi det så kompliceret? Vanguardmetoden – Ledelse ved at gøre det rigtige Er du en del af problemet? Fokuser på formål i stedet for resultater Er det ok at græde over spildt ris…? Et falsk fængsel og serviceorganisationen som et system Når rejsen er vigtigere end destinationen Det er systemet, der er problemet! Sammenhængsreform leverer definitionen af galskab Udefra-og-ind ledelse Hvor svært kan det være?! Er dine idéer og forslag til forbedringer de rigtige? Til dem, der stadig tror de har et medarbejderproblem Problemet er ikke, hvad vi allerede ved… Når kontrolparadigmet dikterer menneskesyn Præstationsmål og ledelse Fra den virkelige verden… Hvad er ligheden mellem et servicecenter og de danske sygehuse?