Lær at lave kontrolgrafer Introduktion Excel ark: Øvedata Læs flere artikler Fokuser på formål i stedet for resultater Gratis webinarrække Når løsningerne bliver en del af problemet Seneste skud på Lean-stammen Hvilket problem tror du, du har? God service koster mindre – også i kommunerne! Kontrol, kontrol, kontrol… Ja, men over hvad?! Formlen for den perfekte kundeoplevelse Der var engang en IT helpdesk Hvad kan Innovationsrådet lære af hjemmeplejen? Vanguardmetoden i Sundsvall Kommunes hjemmepleje Præstationsmål og ledelse Har du været kunde af din egen service? Når ledere styrer efter aktivitet Er det ok at græde over spildt ris…? Kulturforandring er gratis Stordriftsfordele – årtiets største myte Måler du det rigtige? Vanguardmetoden – Ledelse ved at gøre det rigtige Vi skal lave flere fejl! Modsætningerne, der forhindrer succesfuld forandring Et falsk fængsel og serviceorganisationen som et system Sammenhængsreform leverer definitionen af galskab Hvorfor gør vi det så kompliceret? Designet til at fejle Formålet der blev væk i aktivitetsmålingernes vanvid Til dem, der stadig tror de har et medarbejderproblem Hvor svært kan det være?! Alternativet til New Public Management Problemet er ikke, hvad vi allerede ved… Om gulerødder og deres effekt Hvordan rister du din toast? Sælg sælg sælg! Når rejsen er vigtigere end destinationen Det er systemet, der er problemet! Er dine idéer og forslag til forbedringer de rigtige? Til dig der er træt af salami-metoden og de nemme løsninger Pendulsvingninger Når gulerødder og piske virker modproduktive Hvad er ligheden mellem et servicecenter og de danske sygehuse? Udefra-og-ind ledelse Når kontrolparadigmet dikterer menneskesyn Lederskab i arbejdet Fra den virkelige verden… Er du en del af problemet?