Hvordan går man fra at håndtere samtale volumener og lede ud fra omkostningerne til at skabe værdi for kunderne, samtidigt med at man får større arbejdsglæde hos medarbejderne, lave omkostninger og større indtjening? Dette er udfordringen for fremtidens lederskab inden for kundeservice.

Kristian Astrup Nielsen fra Vanguard uddyber, hvad et virkeligt kundefokus indebærer for lederskabet, og tidligere Direktør for Topdanmarks Privatforsikring, Erik Adrian, beretter om, hvordan Vanguard Metoden hjalp til at skabe Danmarks bedste kundeservice.

Erik Adrian var i mere end 11 år direktør for Privat divisionen i Topdanmark, der var den største division i Topdanmark med en omsætning på 2,9 mia. kr. og godt 500 medarbejdere. Dette indebar ansvar for privatkundesegmentet i brandet Topdanmark med salg og kundeservice via assurandører, salgscenter, kundeservicecenter, internettet og via eksterne samarbejdspartnere.

Erik vil på webinaret berette om, hvordan han med Vanguard Metoden transformerede kundefokusset i Topdanmark, til glæde for både kunder, medarbejdere og aktionærer.

Kristian Astrup Nielsen er direktør og partner i Vanguard Danmark og Sverige, og har hjulpet serviceorganisationer siden 2004 med i praksis at integrere et systemisk udefra-og-ind perspektiv i relation til design og ledelse af organisationen.

Kristian vil på webinaret præsentere dig for Vanguard Metodens unikke perspektiv på lederskab i kundeserviceorganisationer og beskrive, hvordan denne viden går stik imod konventionel ledelsestænkning.

Praktiske oplysninger

Webinaret er gratis og afholdes over Zoom d. 16. December kl. 16.00.

Registrering sker via dette link.

Du deltager på webinaret uden egen lyd eller billede. Det bliver muligt at stille spørgsmål under webinaret via chatten eller du kan vælge at blive sluset igennem med lyd til sidst på webinaret, hvor vi åbner op for spørgsmål.

Alle registrerede deltagere får efterfølgende tilsendt et link til optagelsen af webinaret.

Vi glæder os til at se dig online!